27 Temmuz 2017 Perşembe

Dijitallesen dünyada cocuk olmak

Kac zamandır düsünüyorum, iyi ki bu jenerasyonun cocugu degilim.

Dijitallesen dunyada annemin benim görüntülerimi snapchat e story e instagrama koymasını, facebookta benim adıma konusmasını hic istemezdim.

Bir de düşün mesela, kendini ifade etmeye basladıgında veya sosyal medyayı kullanmaya basladıgında, kalabalık bir geçmişin var, senin adına hashtagler, etiketler...

Aile fotografı paylasanlara, birlikte anılarını, hatıralarını saklayanlara sözüm yok.

Ama gel gör ki ben bir bebegin 8 yasına gelisini oldugu gibi sosyal medyadan gün gün takip ediyor, görebiliyorsam yazık!

Neden cocugunuz adına konusmak, onun adından mesaj paylasmak istiyorsunuz bu kadar cok?

Ve neden cocugun özeline, büyümesine gelisimine hikayeler yaratmak bu kadar önemli?

Her tatilde yediğiniz ictiginizden tutun da, cocugun uyuması dahil herseyi paylasmak neden?

Merak ediyorum.


Meraklı.Mavi.Yesil.Kedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yine...

Yine yazamayalı cok olmus, kelimelerimi icimde saklamaya başladıgımdan beri, blog bombos... Hayat devam ediyor. Bunca zamandan sonra; öz...