5 Ağustos 2017 Cumartesi

Bir itiraf daha

Gecen yil tatil yaptigim yerdeyim, ayni tarihte... Koskoca bir yil gecmis, ne cok sey degismis...

Farkinda olmadan buyumusum aslinda.

Elim telefona gidiyor... Cok özledim, cok anlatasim, fotograf gönderesim var.

Gidenin ardindan bakmak, kalakalmak cok zor.

Yeri dolmayan insanlar tanidim, yeri dolmayan baglar kurdum hep, öyle güzel paylastim, öyle cok sevdim, sevildim...

Simdi onlar gidince, eksikliklerini hissetmek cok zor... Alisamiyorum. Zaten alismak da istemiyorum. Dolmasin onlarin yeri, hep zor olsun.

Hele bir de bunlardan biri en yakin arkadasim, babamsa.. 

Özlemin, gözyasimin karsiligi bir tek o olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yine...

Yine yazamayalı cok olmus, kelimelerimi icimde saklamaya başladıgımdan beri, blog bombos... Hayat devam ediyor. Bunca zamandan sonra; öz...